top of page

Sènior Masculí: Crònica U.E. Sant Andreu A - C.B. Matadepera


U.E. Sant Andreu 48 - 89 C.B. Matadepera

La crònica d'aquesta setmana serà diferent a les quals solc posar descrivint el partit des del meu punt de vista, ja que descriure aquest partit seria una pèrdua de temps.


Hem donat una mala imatge com a equip, no hem sabut ni competir, ni honrar l'escut que portem al pit, ni res. Jo des de la meva part solament puc demanar perdó i que intentaré des de la meva posició de jugador d'aquest equip que no torni a passar. Perquè es pot perdre, però no donar mala imatge. Avui hem donat mala imatge i no m'amagaré, ja que crec que el primer que cal fer és admetre la nostra fallada per solucionar-ho i seguir endavant. I hem donat mala imatge tots, som un equip en el bé i en el dolent així que no vaig a assenyalar a cap dels meus companys ja que jo sóc el primer que podria haver donat més i no he pogut o no he sabut.


Com a part positiva donar les gràcies a la gent que avui ens ha acompanyat com cada setmana i espero que la fallada d'avui no faci que ens abandoneu, perquè us prometo que millorarem com a equip, no dic que guanyarem , que espero que sí, sinó que com a equip que representa a aquest club, l'U. E. Sant Andreu, millorarem i tornareu a estar orgullosos de nosaltres com ho heu estat.


Com a esment especial felicitar al sènior femení pel seu Gran partit i per la seva primera victòria.


Notícies destacades
Notícies recents
Archive
Xarxes Socials
  • facebook
  • Twitter Round
bottom of page