COMUNICAT OFICIAL U.E. SANT ANDREU BÀSQUET

Des de la Unió Esportiva Sant Andreu Bàsquet, s’informa a tots els aficionats i seguidors del primer equip masculí de l’entitat que, degut a la mala ratxa de resultats acumulats fins a la data, el club i Josep Gallemí (fins dimarts entrenador del equip) han arribat a un acord de cessament d’activitat.

Volem agrair al Sr. Josep Gallemí aquests quasi tres anys de plena dedicació per aquest escut, en els quals va aconseguir un ascens de categoria i mantenir la categoria en la seva segona temporada. També agrair-li tot el seu suport en els inicis de la secció de bàsquet de la U.E. Sant Andreu.

Des d’ahir dijous 10/11/2016, va asumir el càrreg d’entrenador el Sr. Raúl Pardo, que compta amb una àmplia experiència en el bàsquet català, havent dirigit entre d’altres, diversos equips de Preferent, Primera Catalana i Copa Femenina.

Des del club, li desitjem el major dels èxits al Sr. Pardo en aquesta nova etapa i al primer equip que no ha tingut el inici de temporada que esperava.

Notícies destacades
Notícies recents